NS BIKES Synonym TR 2
- Lehký karbonový rám
- Jedinečná geometrie, která nemá v této kategorii obdoby.
- Zdvih 120 mm vpředu / 120 mm vzadu
- Vidlice Fox 34 Performance step cast
- Tlumič FOX DPS Performance Elite
- Duální ovládání vidlice a tlumiče
- 12rychlostní zadní přehazovačka SRAM GX Eagle
- Brzdy SRAM LEVEL T
- Teleskopická sedlovka RACe face AEffect R
- Kola Straight pull, ráfky WTB
Když jsme Synonym uvedli na trh, lidé nevěřícně kroutili hlavou. Tohle kolo bylo na míle daleko od všech ostatních kol s krátkým zdvihem. Ultra malý hlavový úhel, masivní reach a velmi strmá sedlová trubka nebyly u kola s krátkým zdvihem nikdy použity. Ale Synonym byl předzvěstí revoluce. Dnes všichni víme, že progresivní geometrie je správná cesta - dokonce i u lehkých XC/trailových kol! Synonym TR skutečně mění pravidla hry. Radikální geometrie a silná 120mm vidlice prezentované v ultralehkém balení poskytují jezdci jedinečný zážitek. Pálí traily jako nic jiného na trhu. Všechny dostupné alternativy mají buď oldschoolovou geometrii, nebo jsou těžké a pomalu šlapou. Většina jezdců, kteří toto kolo vyzkoušeli, přísahá, že na sjezdových trailech mohou jet stejně rychle jako na svých standardních, "velkých" trailových / all mountain kolech. Je to proto, že pokud nejedete na extrémně drsných trailech, limitujícím faktorem obvykle není zdvih odpružení, ale pozice, kterou jezdec na kole zaujímá, a způsob, jakým se kolo ovládá. Tento úžasný dojem z jízdy, který jezdci uvádějí, je podložen časy z měřených úseků. Ve skutečnosti je toto kolo tak rychlé, že se mnoho jezdců rozhodlo pro verzi TR (s malými úpravami) jako svou XC závodní zbraň, místo aby se rozhodli pro specializovanou verzi RC. Model Synonym TR je postaven na celokarbonovém rámu s pružnými vzpěrami, což eliminuje potřebu těžkých čepů.
HIGHLIGHTS
RADIKÁLNÍ, BEZPRECEDENTNÍ GEOMETRIE
Nejdelší a nejvolnější XC kolo na trhu! Žádné jiné kolo se mu ani nepřibližuje!!!
PRUŽNÉ VZPĚRY
Pružné vzpěry eliminují potřebu čepu v zadním trojúhelníku. Nižší hmotnost, větší boční stabilita.
DESIGN RÁMU
Krásné linie George Dabrowského. Designér oceněných kol Rondo.
Specifikace
Rám: | NS Synonym, superlite carbon fibre w/ 120mm travel |
Velikosti: | S,M,L,XL |
Zadní odpružení: | Fox Performance Elite Float DPS 2pos remote lockout, push-to-unlock, Evol LV Trunnion 165x42.5 |
Vidlice: | Fox Performance 34 Step Cast Float Grip, 120mm travel, 2pos remote lockout w/ Open Mode Adj, push-to-unlock, 15x110mm Boost, 1.5 tapered steerer tube, 44mm offset |
Hlavové složení: | FSA NO.42/47/ACB |
Představec: | Synonym Trail 31.8 (S: 50, M, L & XL: 60mm), angle +5° |
Řídítka: | NS Licence Mini Rise Lite 31.8, 760mm, 15mm rise |
Gripy: | NS Hold Fast supersoft |
Sedlovka: | Race Face Aeffect R internal S: 120mm, M, L, XL: 150mm 31.6 |
Sedlo: | WTB Volt Medium Cromoly |
Přední brzda: | Sram Level T, 180mm |
Zadní brzda: | Sram Level T, 180mm |
Páčky: | Sram Level T |
Ráfky: | WTB ST Light i25 TCS 2.0 29”, 28h, tubeless compatible |
Špice: | Straight Pull Spokes |
Přední náboj: | NS Rotary Straight Pull 15 Boost 15x110 disc (sealed bearings) |
Zadní náboj: | NS Rotary Straight Pull Cassette 148x12mm Boost (sealed bearings) |
Přední / Zadní pláště: | Maxxis Recon 2.4WT EXO/TR / Maxxis Ikon 2.35 EXO/TR |
Kliky: | Truvativ STYLO 7K DUB 170mm 34t (XL size 175mm) |
Spodní pouzdro: | Sram DUB Press Fit BB92 |
Pedály: | / |
Řetěz: | Sram, 12 spd |
Vodítko řetězu: | / |
Přehazovačka: | Sram GX Eagle type 3 12spd |
Řazení: | Sram NX Eagle, 12spd |
Kazeta: | Sram PG-1210, 10-50t 12 speed |
Hmotnost (kg): | 12.9 (vel. M, bezdušové provedení) |
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Skutečné barvy a design se mohou mírně lišit od obrázků na webových stránkách. |
Geometrie
Synonym TR 2 | S | M | L | XL | |
Wheel | size | 29" | |||
Fork | travel | 120 | 120 | 120 | 120 |
Reach | mm | 436 | 466 | 491 | 511 |
in | 17.2 | 18.3 | 19.3 | 20.1 | |
FC | mm | 732 | 766 | 796 | 824 |
in | 28.8 | 30.2 | 31.3 | 32.4 | |
Standover | mm | 754 | 753 | 753 | 754 |
in | 29.7 | 29.6 | 29.6 | 29.7 | |
Stack | mm | 590 | 599 | 614 | 632 |
in | 23.2 | 23.6 | 24.2 | 24.9 | |
Effective TT | mm | 582 | 615 | 644 | 667 |
in | 22.9 | 24.2 | 25.4 | 26.3 | |
Actual TT | mm | 548 | 580 | 611 | 640 |
in | 21.6 | 22.8 | 24.1 | 25.2 | |
Seat tube | mm | 410 | 440 | 490 | 540 |
in | 16.1 | 17.3 | 19.3 | 21.3 | |
Chain stays | mm | 438 | 438 | 438 | 438 |
in | 17.2 | 17.2 | 17.2 | 17.2 | |
BB rise | mm | -38 | -38 | -38 | -38 |
in | -1.5 | -1.5 | -1.5 | -1.5 | |
BB height | mm | 326 | 326 | 326 | 326 |
Headtube | angle | 66.0 | 66.0 | 66.0 | 66.0 |
ST angle | effective | 76.0 | 76.0 | 76.0 | 76.0 |
Wheelbase | mm | 1167 | 1201 | 1232 | 1260 |
in | 45.9 | 47.3 | 48.5 | 49.6 |