MMR Kenta 30 Carbon N Chrome
Díky rámu společnému s modelem SL představuje nová Kenta vyváženou volbu pro ty, kteří hledají maximální výkon. Náš vývojový koncept G3 inspiroval moderní celokarbonový rám se sportovní a všestrannou geometrií.
Díky rámu společnému s modelem SL představuje nová Kenta vyváženou volbu pro ty, kteří hledají maximální výkon. Náš vývojový koncept G3 inspiroval moderní celokarbonový rám se sportovní a všestrannou geometrií.
Tužší a lehčí, s celokarbonovým rámem a zvětšeným hlavním čepem, který zajišťuje dokonalou rovnováhu mezi ovladatelností a obratností. Obnovená geometrie se promítá do výjimečného zážitku z jízdy, který podtrhuje jeho sportovní charakter.
Kenta, stejně jako její starší sestra, je díky krátkým řetězovým vzpěrám, 110mm odpružení a úhlu řízení (69°) ideální volbou mezi všestranností, reaktivitou a ovladatelností. Skryté vedení lanek, univerzální dropout SRAM nebo vodítko řetězu vložené do hlavního čepu dále dotvářejí toto mistrovské dílo.
Vydali se na cestu za výjimečným.
Specifikace
Model 30 | |
Rám | Kenta- G3 Carbon Concept Lite Frame. High Modulus carbon fiber. Monocoque. TA 12mm. Internal Cable Routing. Boost. Post Mount. Flexion 4 pivot. E+ Compatible. Press Fit. Head tube Tapered 1.5 |
Vidlice | Fox Rythm 32 15 Boost. Travel 110mm. Remote Lockout. Tapered |
Tlumič | Fox Performance Elite Float DPS Remote Lockout |
Hlavové složení | Ritchey Pro Integrada 1.5 |
Řazení | Sram GX T-TYPE AXS 12V |
Brzdové páky | Sram AXS POD 12V |
Brzdy | Shimano MT-501 160/160 |
Kliky | Sram GX T-TYPE DUB 34 12V |
Kazeta | Sram GX T-TYPE XS-1275 10-52 12V |
Řetěz | Sram GX T-TYPE 12V |
Kola | XCR-TR 9800 15-12 Boost XD |
Pláště | Hutchinson Kraken TLR Lab 29x2.30 |
Představec | Ritchey Comp 4 Axis |
Řídítka | Ritchey Comp 2X Dual Position 9o Sweep 720 mm |
Sedlovka | Ritchey Comp Zero Double Fix 30.9 |
Sedlo | San Marco Shortfit Supercomfort Dynamic Wide |
Gripy | MMR XCR Silicone |
Geometrie
G3 RACING GEOMETRIES
Díky našim rozsáhlým zkušenostem z vrcholových soutěží jsme vyvinuli geometrii G3, která uživateli umožňuje agresivní, neuvěřitelně rychlou a hbitou pozici, aniž by však zanedbávala pro naše inženýry velmi důležitý faktor - pohodlí.
S | M | L | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
L ENTREPIERNA (cm) | 87 | |||||
ESTATURA (cm) | 180 | |||||
L Wheelbase (A) | 1108 | 1138 | 1169 | |||
L Top Tube (B) | - | - | - | |||
L Virtual Tube (C) | 562 | 590 | 618 | |||
L Head Tube (D) | 90 | 105 | 120 | |||
L CENTRE/CENTRE (E) | - | - | - | |||
L SEAT/TUBE (F) | 430 | 457 | 509 | |||
L CHAINSTAY (G) | 435 | 435 | 435 | |||
L TRAIL (H) | 51 | 51 | 51 | |||
BB DROP (I) | 50 | 50 | 50 | |||
SS HEAD ANGLE (J) | 69o | 69o | 69o | |||
SEAT ANGLE (K) | 76o | 76o | 76o | |||
REACH (L) | 415 | 440 | 465 | |||
STACK (M) | 588 | 602 | 616 | |||
TRAIL (N) | 89 | 89 | 89 |