MMR X-Grip 00 Light Cooper N Black
Nový štěrk X-Grip 2024 od MMR. Navrženo a zkonstruováno tak, abyste se mohli soustředit na to, na čem opravdu záleží: na jízdu. Hydroformovaný hliníkový rám 6061 a karbonová vidlice. Novinka pro rok 2024 nyní k dispozici: model 00 se zadní přehazovačkou Sram Apex XPLR 12s. Model 10 se zadní přehazovačkou Shimano GRX RX820 12s.
Nový štěrk X-Grip 2024 od MMR.
Nový úchop X-Grip je nyní k dispozici. Model 00 se zadní přehazovačkou Sram Apex XPLR 12s. Model 10 se zadní přehazovačkou Shimano GRX RX820 12s.
Navrženo a zkonstruováno tak, abyste se mohli soustředit na to, na čem skutečně záleží: na jízdu. Hydroformovaný hliníkový rám 6061 a karbonová vidlice. Skrytá lanka s plnou integrací a leštěné sváry pro čistý vzhled.
Vychutnejte si podstatu šotoliny... jezděte po horách a stezkách až do západu slunce, cestujte s přáteli, ztrácejte se na stezkách, objevujte nové trasy...
Filozofie designu G1 dává tomuto kolu dostatečnou obratnost, abyste si užili rychlost, a pohodlnou polohu při šlapání, která vás odvede daleko od hluku města.
Krásné, velkolepě vybavené a navržené tak, abyste si mohli sami navrhnout trasu mimo asfalt.S novýmX-Gripem jste to jen vy, kdo určuje limity.
Pro dobrodružnější povahy a milovníky bikepackingu je možné namontovat pláště o průměru až 42 mm.X-Grip má 6 úchytů na vidlici a další úchyty na řetězových vzpěrách pro nosič zavazadel a blatníky.
Specifikace
Model 00 | |
Rám | X-Grip - G1 AC Concept Frame. Aluminium 6061. Hydroformed. Triple Butted. TA 12mm. Optimized Cable Routing. Flat Mount. Headtube 1.5 mm |
Vidlice | X-Grip - G1 Carbon Concept Fork. TA 12mm |
Řazení | Sram Apex XPLR 12V |
Brzdy | Sram Apex 1 140 |
Kliky | Sram Apex1 40T DUB WIDE |
Kazeta | Sram PG-1231 XPLR 11/44 12V |
Řetěz | Sram Apex D1 12V |
Kola | Mavic Allroad 1 |
Pláště | Hutchinson Touareg 40mm |
Představec | Ritchey Switch Comp |
Řídítka | Ritchey Butano Comp |
Sedlovka | Ritchey Logic |
Sedlo | Selle Italia X3 Boost Flow |
Geometrie
G1 VYTRVALOSTNÍ GEOMETRIE
Určeno pro dlouhé vyjížďky, při kterých přestáváte počítat, kolik hodin jste strávili v sedle. Geometrie navržená pro pohodlí při vzpřímenější jízdě ve srovnání s jinými geometriemi, kdy vaše tělo musí být efektivnější ve větru.
S | M | L | XL | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Inseam (cm) | 87 | |||||
Height (cm) | 183 | |||||
L Wheelbase (A) | 998 | 1007 | 1025 | 1047 | ||
L Top Tube (B) | 500 | 522 | 544 | 565 | ||
L Virtual Tube (C) | 519 | 542 | 565 | 586 | ||
L Head Tube (D) | 110 | 135 | 160 | 195 | ||
L CENTRE/CENTRE (E) | 445 | 485 | 515 | 555 | ||
L SEAT/TUBE (F) | 490 | 530 | 560 | 600 | ||
L CHAINSTAY (G) | 430 | 430 | 430 | 430 | ||
L TRAIL (H) | 45 | 45 | 45 | 45 | ||
BB DROP (I) | 70 | 70 | 70 | 70 | ||
SS HEAD ANGLE (J) | 71o | 72o | 72o | 72o | ||
SEAT ANGLE (K) | 74o | 73.5o | 73o | 73o | ||
REACH (L) | 365 | 375 | 385 | 396 | ||
STACK (M) | 538 | 565 | 589 | 622 | ||
TRAIL (N) | 74 | 68 | 68 | 68 |