MMR Beat 00 Navy Blue
Vítejte u nové generace silničních elektrokol od společnosti MMR. Asistence vyvinutá pro vysoce výkonná kola. New Beat, přejděte na chytrá kola s pohonem Mahle X20.
55 Nm čistého výkonu. Autonomie až 100 km. Konfigurace prostřednictvím mobilních aplikací.
Nový systém Mahle X20 dosahuje bezproblémové integrace tím, že nabízí adaptivní asistenci založenou na sledování parametrů, jako je točivý moment a kadence, v reálném čase.
Dojezd až o 60 kilometrů delší díky prodloužení baterie v zadním košíku na láhev.
Specifikace
Model 00 | |
Rám | Beat- G1. AC Frame. Aluminium 6061. Hydroformed doble butted. Internal Cable Routing. Flat Mount. Full integrated battery. Press Fit. Headtube tapered 1.5 |
Vidlice | Beat - G1 Carbon Concept Lite Fork. TA 12 mm |
Hlavové složení | Ritchey Comp Integrada |
Řazení | Shimano 105 R7100 12V |
Měnič | Shimano 105 R7100 12V |
Brzdy | Shimano 105 R7120 160mm |
Kliky | Shimano 105 R7100 50/34T |
Kazeta | Shimano 105 R7100 11/34T 12V |
Řetěz | Shimano M6100 12V |
Kola | XCR 7400 DW 12-12 6T HG |
Pláště | Hutchinson Sector 32mm TL HardSkin E-Bike |
Představec | Ritchey Switch Comp |
Řídítka | Ritchey Comp Curve 42mm |
Sedlovka | Ritchey Logic |
Sedlo | Selle Italia X3 Boost Flow |
Motor | Mahle X20 |
Baterie | Mahle IX2 |
(volitelný) Displej | Pulsar ONE |
(volitelný) Přídavná baterie | Mahle e185 |
Geometrie
Geometrie G1 Endurance
Určeno pro dlouhé vyjížďky, při kterých přestáváte počítat, kolik hodin jste strávili v sedle. Geometrie navržená pro pohodlí při vzpřímenější jízdě ve srovnání s jinými geometriemi, při které musí být vaše tělo efektivnější ve větru.
XS | S | M | L | |||
---|---|---|---|---|---|---|
L INSEAM (CM) | 87 | |||||
HEIGHT (CM) | 182 | |||||
L WHEELBASE (A) | 1012 | 1026 | 1039 | 1052 | ||
L TOP TUBE (B) | 499 | 520 | 542 | 560 | ||
L VIRTUAL TUBE (C) | 518 | 540 | 562 | 580 | ||
L HEAD TUBE (D) | 115 | 140 | 160 | 185 | ||
L CENTRE/CENTRE (E) | 400 | 440 | 480 | 510 | ||
L SEAT/TUBE (F) | 450 | 490 | 530 | 560 | ||
L CHAINSTAY (G) | 430 | 430 | 430 | 430 | ||
L TRAIL (H) | 50 | 50 | 50 | 50 | ||
BB DROP (I) | 67 | 67 | 67 | 67 | ||
SS HEAD ANGLE (J) | 70o | 70.5o | 71o | 71.5o | ||
SEAT ANGLE (K) | 74o | 73.5o | 73o | 73o | ||
REACH (L) | 365 | 375 | 385 | 395 | ||
STACK (M) | 534 | 558 | 580 | 605 | ||
TRAIL (N) | 76 | 72 | 69 | 66 |