Gravely a silniční modely X-ROAD jsou díky své univerzální geometrii kola na celý rok. Jsou dokonale vyladěná v každém detailu a se skvělým čistým designem.
SUPERIOR X-ROAD 9.8 GF Gloss Red Carbon
Nefalšovaná silniční raketa, která je postavená na karbonovém rámu X-ROAD se závodní licencí UCI ve zbrusu novém designu. Díky novému karbonovému kombu z našeho vývoje neuvidíte na kole jediný kabel. O pohon se postará elektrická sada Shimano Ultegra Di2 2x12 a o pohodlí zase set bezdušových karbonových kol DT Swiss ERC 1400 DICUT® 45 mm s pevnými osami. Oceníte také karbonové doplňky a špičkové závodní sedlo Fizi:k. Výhodou je prostupnost plášťů až 40 mm a chytré detaily jako skryté montážní body pro uchycení blatníku, což z kola může udělat univerzála i do zimních měsíců. U tohoto kola jsme šli jen po tom nejlepším, bez kompromisů.
Top vlastnosti
Univerzální lehký karbonový rám
Rám X-ROAD je lehký karbonový rám s certifikací UCI, který je dostatečně tuhý, aby co nejlépe přenesl vaši energii do co nejlepšího výkonu. Dokonalá integrace lanek a hadic vykreslují rám v té nejlepší designové lince. Velkou předností této rámové sady je její univerzálnost, jelikož má na silniční rám velkou průchodnost - až 40 mm - takže stačí jedna rámová sada, dvě sady kol a můžete na tomto kole jezdit prakticky celý rok.
Pohon Shimano Ultegra Di2
Kolo je osazeno elektrickou sadou Shimano Ultegra Di2 s převody 2x12. Tato sada splňuje ty nejnáročnější závodní požadavky. Díky elektrice je řazení navíc rychlejší a bez jakýchkoliv kompromisů.
Karbonová kola DT Swiss
Na špičkové kolo jen ty nejlepší komponenty. Proto jsme toto kolo osadili karbonovými ráfky DT Swiss ERC 1400 DICUT® 45 mm, které zaručí maximální tuhost a zároveň pohodlí a rychlost, kterou každý jezdec ocení.
Karbonové kombo řídítek a představce
Ještě dokonalejší ergonomie a integrace kabelů tak, aby bylo kolo bez jakéhokoliv viditelného bowdenu nebo lanka. Vyvinuli jsme své karbonové kombo řidítek a představce, které vám dopřeje lepší pocit z jízdy a skvěle vám padnou do ruky pro ještě lepší ovladatelnost.
Specifikace
ISO a ASTM norma | |
ISO norma | ISO 4210-2 Road Racing bicycles |
EN norma | EN17406 Condition 2 For on and Off-Road riding and drops less than 15cm |
RÁMOVÁ SADA | |
RÁM | Carbon X-Road Race Mid Modulus, Road Advanced Geometry, Disc Brake Flat Mount, BB86.5, SH dropout, Thru Axle 142x12 mm, Inner cable routing, Di2 compatible, mudguards ready. |
VIDLICE | X-ROAD Carbon Fork |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | SHIMANO BB-72-41B, PressFit, shell 41x86.5mm |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | ACROS AIX-525S, ICR, OD56, IS52/28.6 - 40IPS, Stainless Bearings |
PŘEDNÍ OSA | SB02-LT, TA12x125, M12xP1.5x10L, Light, Black |
ZADNÍ OSA | SB02-LT, TA12x165, M12xP1.5x14L, Light, Black |
POHON | |
ŘAZENÍ LEVÉ | SHIMANO ULTEGRA R8170, Di2, 2-speed |
ŘAZENÍ | SHIMANO ULTEGRA R8170, Di2, 12-speed |
PŘEDNÍ MĚNIČ | SHIMANO ULTEGRA FD-R8150, Down Swing, Brazed-On Type |
ZADNÍ MĚNIČ | SHIMANO ULTEGRA RD-R8150, Shadow Design |
KLIKY | SHIMANO ULTEGRA FC-R8100, Hollowtech II, 50-34T |
KAZETA | SHIMANO ULTEGRA CS-R8101, 12-speed, 11-34T |
ŘETĚZ | SHIMANO XT CN-M8100 |
BRZDY | |
PŘEDNÍ BRZDA | SHIMANO ULTEGRA R8170, hydraulic disc brake |
PŘEDNÍ KOTOUČ | SHIMANO RT-MT800, 140mm |
ZADNÍ BRZDA | SHIMANO ULTEGRA R8170, hydraulic disc brake |
ZADNÍ KOTOUČ | SHIMANO RT-MT800, 140mm |
ZAPLETENÁ KOLA | |
PŘEDNÍ VÝPLET | DT Swiss ERC 1400 DICUT®, Carbon, CL, 12x100mm, Tubeless Ready |
ZADNÍ VÝPLET | DT Swiss ERC 1400 DICUT®, Carbon, CL, 12x142mm, SH11, Tubeless Ready |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race |
KOKPIT | |
ŘIDÍTKA | ONE Carbon Integrated Cockpit ICR |
GRIP LEVÝ | ONE Handlebar Tape |
KOMPONENTY | |
SEDLO | Fizi:k Antares R1, Carbon |
SEDLOVKA | ONE Aero Carbon |
PODSEDLOVÁ OBJÍMKA | Frame Integrated Clamp |
Geometrie
Velikost rámu | 520mm (S) | 540mm (M) | 560mm (L) | 580mm (XL) |
BBD PROPAD STŘEDOVÉ OSY (mm) | 70 | 70 | 70 | 70 | A DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 462 | 482 | 502 | 522 | B EFEKTIVNÍ DÉLKA HORNÍ TR. (mm) | 532 | 545 | 569 | 590,6 | S STACK (mm) | 537 | 557 | 578 | 597,2 | R REACH (mm) | 376 | 380 | 392 | 408 | C ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY (°) | 73,8 | 73,5 | 73 | 73 | D ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY (°) | 71 | 71,5 | 72 | 72 | RC DÉLKA ZADNÍ STAVBY (mm) | 406 | 406 | 406 | 406 | G DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 120 | 140 | 160 | 180 | F ROZVOR KOL (mm) | 990 | 996 | 1010 | 1032,6 | ŘIDÍTKA | 420/70 | 420/90 | 420/100 | 440/110 | KLIKY | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 | SEDLOVKA | 380 | 380 | 380 | 380 |
Jak vybrat správnou velikost kola?
Velikost rámu | Podle výšky postavy | Podle výšky k rozkroku |
580mm (XL) | 185cm - 200cm | 91cm - 101cm |
560mm (L) | 180cm - 190cm | 88cm - 94cm |
540mm (M) | 175cm - 185cm | 83cm - 90cm |
520mm (S) | 170cm - 180cm | 80cm - 87cm |
Správná velikost, klíč k perfektní jízdě. Nejvhodnější model a velikost kola s námi raději vždy konzultujte. Jistotu správné volby Vám potvrdí jedině zkušební jízda.