MMR Koen 10 Black N Red
Koen (nový název kola od 1. ledna 2024 - dříve Kore) byl přepracován s cílem vytvořit atraktivnější, výkonnější kolo s větším dojezdem. Jeho nový hliníkový rám 6061, postavený v souladu s předpoklady konstrukční filozofie G2, nabízí uživateli harmoničtější linie a geometrii, v níž má přednost kompromis mezi pohodlím, vyrovnaností a výkonem.
Koen, nejdostupnější, nejatraktivnější a nejfunkčnější městské elektrokolo.
Překonává překážky a dobývá každý kout vašeho každodenního života. Elektrická asistence Bosch Performance Line CX, hliníkový rám a příslušenství, které vám usnadní jízdu městem.
Jeho nový rám z hliníku 6061, postavený podle filozofie designuG2, nabízí uživateli harmoničtější linie a geometrii, v níž je nejdůležitější kompromis mezi pohodlím, vyrovnaností a výkonem.
Spolehlivé a robustní komponenty, výkonný pohonný systém Bosch čtvrté generace a baterie o kapacitě 625 kWh vám umožní zvládnout delší trasy mnohem rychleji a s menší námahou. Zábava je zaručena. model 00 s pneumatikami Hutchinson Republic pro městské a trekingové použití a blatníky a nosičem zavazadel.
Útěk z města nebo jeho dobytí
Specifikace
Model 10 | |
Rám | Koen- G2. AC Frame. Aluminium 6061 Hydroformed Double butted. TA 12mm. Internal Cable Routing. Boost. Post Mount. Full Integrated battery. Ebike Optimized. Head Tube |
Vidlice | RockShox 35 Silver Air E-Bike 100mm Boost |
Řazení | Shimano Deore M6100 SGS 12V |
Brzdové páky | Shimano Deore M6100 SGS 12V |
Brzdy | Shimano MT-200 180/160 |
Kliky | FSA Alloy Forged 34T |
Kazeta | Shimano Deore M6100 10/51 12V |
Řetěz | Shimano Deore M6100 12V |
Kola | XCR-9800 Hybrid MT400 / MT510B |
Pláště | Hutchinson Griffus 29 2.50 TL SideSkin |
Představec | Ritchey Trail |
Řídítka | Ritchey Comp |
Sedlovka | Ritchey Comp Zero |
Sedlo | San Marco GND Dynamic |
Motor | Bosch Performance Line CX Smart System |
Displej | Bosch Intuvia 100 |
Baterie | Bosch 625WH |
(volitelný) Přídavná baterie | Bosch 250Wh |
Geometrie
Geometrie G2 Perfomance
Základem pro návrh našich geometrií jsou morfologické a ergonomické studie. U modelu G2 hledáme takové držení těla, které uživateli pomáhá být konkurenceschopný a zároveň pohodlně jezdit mnoho hodin v sedle.
S | M | L | XL | |||
---|---|---|---|---|---|---|
l INSEAM (cm) | 88 | |||||
HEIGHT (cm) | 185 | |||||
L WHEELBASE (A) | 1158 | 1182 | 1201 | 1220 | ||
L TOP TUBE (B) | - | - | - | - | ||
L VIRTUAL TUBE (C) | 587 | 610 | 627 | 645 | ||
L HEAD TUBE (D) | 110 | 120 | 130 | 140 | ||
L CENTRE/CENTRE (E) | 344 | 382 | 433 | 483 | ||
L SEAT/TUBE (F) | 394 | 432 | 483 | 533 | ||
L CHAINSTAY (G) | 470 | 470 | 470 | 470 | ||
L TRAIL (H) | 51 | 51 | 51 | 51 | ||
BB DROP (I) | 60 | 60 | 60 | 60 | ||
SS HEAD ANGLE (J) | 68o | 68o | 68o | 68o | ||
SEAT ANGLE (K) | 74o | 74o | 74o | 74o | ||
REACH (L) | 405 | 425 | 440 | 455 | ||
STACK (M) | 635 | 645 | 653 | 663 | ||
TRAIL (N) | 95 | 95 | 95 | 95 |